Odstąpienie od umowy

1. Kupujący ma parowo do pisemnego odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez konieczności podania przyczyny. W przypadku mebli spersonalizowanych, nie podlegają one zwrotowi.

2. Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru nie później niż w terminie 21 dni od odebrania przesyłki.

3. Sprzedawca przyjmie zwróconą rzecz wraz z dołączonym dowodem zakupu (paragon/faktura VAT) w oryginalnym opakowaniu i pod warunkiem, że nie będzie ona uszkodzona.

4. Kupujący zwraca nieuszkodzony towar na adres sklepu na koszt sprzedawcy. W przypadku niezgodności towaru z umowa, koszty zwrotu również pokrywa sprzedawca.

5. Sprzedawca zwróci kupującemu pieniądze na konto za zwrócony towar w ciągu 10 dni od otrzymania zwrotu.

 

Reklamacja

1. Zamawiający ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki i jej zawartość w obecności Dostawcy.
2. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej Zamawiający winien wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (Dz.U.2012.1173) dla zachowania odpowiedzialności Dostawcy, a w szczególności spowodować protokolarne ustalenie przez Dostawcę stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.
3. Zamawiający ma obowiązek pisemnie pokwitować odbiór przesyłki od Dostawcy.
4. Z chwilą pokwitowania na Zamawiającego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia towaru.
5. Wszystkie produkty będące w ofercie sklepu mcases.pl są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta, na okres 12 miesięcy.
6. Sprzedający zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku, gdy dany produkt był wykorzystywany zgodnie z zaleceniami producenta i posiadał wadę techniczną.
7. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń związanych z codziennym użytkowaniem produktu, takich jak zadrapania lub zarysowania, lub wynikających z nieprawidłowego użytkowania.
8. Przed wysłaniem towaru w celu reklamacji, należy skontaktować się ze sprzedawcą e-mail sklep@mcases.pl, w przeciwnym razie reklamacja nie będzie rozpatrywana.
9. Reklamowany produkt należy wysłać na adres sprzedawcy.
10. Reklamacja jest rozpatrywana maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Zamawiający zostanie poinformowany o  decyzji w sprawie reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
11. Uszkodzony towar Sprzedający wymieni na pozbawiony wad, a w sytuacji, gdy nie jest to możliwe, Sprzedający zwróci Zamawiającemu kwotę zapłaconą za dany produkt lub zaoferuje inny produkt dostępny w swojej ofercie.
12. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem lub na koszt sklepu

Aktualizowanie…
  • Brak produktów w koszyku.
dni
godzin
minut
sekund
Użyj kodu MAR_24 i skorzystaj z -15% rabatu
Użyj kodu MAR_24 i skorzystaj z -15% rabatu